Atakum Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü, dijital dönüşüm çağında belediyenin teknolojik altyapısını güçlendirerek hizmet kalitesini artırmak ve vatandaşlara daha hızlı, şeffaf ve erişilebilir çözümler sunmak amacıyla çalışmalarını sürdüren birimdir. Belediye hizmetlerinin tüm dijital platformlarda kesintisiz ve güvenli bir şekilde sunulması için bilgi işlem altyapısını modern teknolojilerle yenileyen müdürlük, aynı zamanda belediyenin tüm dijital projelerine destek vermektedir.
Müdürlüğümüz, Atakumlu vatandaşların belediyeye olan işlemlerini kolaylaştırmak adına çevrim içi işlemler, dijital başvuru formları, e-belediye çözümleri gibi birçok alanda projeler geliştirmektedir. Geliştirilen yazılım ve sistemlerle vatandaşlarımız, belediyeye dair işlemlerini internet üzerinden hızlı ve kolay bir şekilde yapabilmektedir. Ayrıca, mobil uyumlu hizmetlerle dijital belediyeciliği vatandaşlarımızın cebine kadar taşımaktayız.
Atakum Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü’nün öncelikli hedefleri arasında veri güvenliğini sağlamak, kesintisiz hizmet sunmak ve vatandaşlarımızın her daim yanında olmak yer almaktadır. Sürekli yenilikleri takip eden ve kendini geliştiren müdürlüğümüz, belediyenin tüm birimlerine teknoloji desteği sağlayarak hizmet süreçlerinin hızlanmasına katkıda bulunmaktadır. Özellikle siber güvenlik alanında aldığımız önlemlerle, vatandaşlarımızın kişisel verilerini güvence altına alıyor ve güvenli bir hizmet sunuyoruz.
Atakum’un dijital belediyecilik alanında öncü bir konuma gelmesi için çalışan Bilgi İşlem Müdürlüğü, halkımızın ihtiyaçlarına odaklı yenilikçi projelerle geleceğe emin adımlarla yürümektedir. Teknolojiyi her zaman toplum yararına kullanan müdürlüğümüz, Atakum’un daha modern ve yaşanabilir bir kent olmasına katkı sağlamaya devam edecektir.
Şube Müdürü

Faruk Temiz
Görevi: Bilgi İşlem Müdürü
Dahili No: 500
Birim İletişimi

Özge Yıldız
Görevi: Büro Personeli
Dahili No: 155

Ezgi Can Yiğit
Görevi: Ofis Personeli
Dahili No: 317